Skitjakt!

Nej, det blir inga fina älgjaktsbilder!
Varför?? För att det har regnat, och varit kallt och grått och de döda älgarna lyser med sin från varo. Vi har haft älg på gång flera gånger, men det har åter igen varit stolpe ut varje gång. Det har blivit upptag alldeles i rågången och då bär det av ut ur marken direkt, givetvis!
Men vi tar nya friska tag till nästa vecka. Då lägger vi på en extra dag om det behövs.
 
Det var skönt att komma hem och ta en riktig dusch iaf. Och att få hämta fisen på dagis! Men hon är lite krasslig...Hostar som en dåre. Jobbigt när man inte kan hjälpa henne.
Men det verkar som om hon somnat nu iaf. Hoppas hon får sova oavbrutet i natt. Annars blir hon snabbt sämre med feber och grejer..
 
Nu ska jag ta och organisera min bilder på datorn och sen ska jag dra över allt till min nya hårddisk som jag införskaffat. Den är på 1 terabyte så den borde räcka ett tag tycker jag. =)
 
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0