Jaktstart!

Då är det dags för jakt igen!
Imorgon bär det va mot stugan mitt på dagen. Och den här gången kommer vi ham med kött!
Ska bli lika kul som vanligt. Vi har så vansinnigt roligt ihop vi fyra. Samma humor!
Vi ska inleda med operation utrota hästmyran!
Dom stjäl ur vårat skafferi. Eller försöker iaf. Nu har vi mysäkrat maten där men ändå, dom är ju vidriga.
Sista vändan lokaliserade vi deras hus. En stor döende tall utanför stugan.
Nu kommer Leffe med motorsåg och doningar. Fälla talljäveln och sen bara utrota!
 
Det har iaf varit en bra vecka på jobbet. Har haft några riktigt fina utedagar och då stiger humöret direkt.
Eller det har varit en fin vecka i störsa allmänhet. Fisen är snäll nu efter att jag utmanat henne.... Lite VÄL tjurig ett tag och skrek och blev arg så fort det inte gick hennes väg. Men med lite tålamod någon dag så la det sig snabbt. Väldigt skönt!
Ska åka och hämta henne nu snart och sen ska vi hem och äta. Sen blir det shopping inför jakten på oss som eftermiddagsnöje. =) Hon älskar att handla!
 
Jaha nähe... Slänger upp någon bild nu kanske. Någon som inte hamnat på instagram eller fejjan. Kan bli svårt. Sjukt kul med instagram måste jag säga! Vilken skitbild som helst kan ju bli bra!
 
Dagens arbetsplats!
Gårdagens arbetsplats...Nice!
Lillfisen blir så stor. TVÅ år nu.. Helt sjukt.
 
Jo, Kodjo på morgonpasset skapade ett nytt ord idag. Rikokolöst. Det är ett grymt bra ord. Det är liksom bättre än superbra. Då är något rikokolöst bra.
DEt satt bra i munnen och jag ska anamma det på riktigt!
Den här bilden tog Cattis på fisen i våras. Det är en hel serie om fem bilder på hennes besvär med grus under foten. Rikokolöst gulligt!
Min tvååring har kung humor! =)
Kommer jaktbilder efter helgen förhoppningsvis... ska fresta med en...
Se så härligt det är!
 
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0