Speckat schema!

En ny vecka med helt nya rutiner och nytt liv.
Har dock inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte.
Det är väldigt tyst och tomt, även om jag just nu tror det beror på att billy bor med Thomas för tillfället. Och det är ju bara så att allt är lättare när man är två.
Thomas och jag har alltid delat på alla syslor förutom matlagningen av sina skäl. Och nu får man göra allt själv. Fast, nu är det ju två mindre i huset och det stökas inte ner eller dras in lika mycket i huset längre. (syftar mest på Billy).
Men det är skönt oxå. Det är ju kul att prata med Thomas nu. Vi har något nytt att prata om varje dag. Så jag tror den här isärflyttningen var riktigt bra. Sen får man se vart det bär hän.

Nu är det fullt upp Maj ut. Både i jobbet och privat.
Nu är det kortvecka, skulle behöva jobba till klockan sju på dagarna. Nästa vecka då har vi träff med distrikt norr utanför Långå med övernattning så där går två dagar bort. Och på fredag eftermiddag så sticker jag, pappa och Lars mot Stockholm och Leffe. Det är alltså Ensjönsjaktlag som ska ha "möte" hos Leffe. Och passar då på att gå på Swedish game Fair på Tullgarn samtidigt. Ska bli så jävla kul. Vårat jaktlag är bäst!!

Och nu till helgen var det kusinträff i Herrö oxå. Hoppas bara det är väder så man kan vara ute med fisen. Är alltid så himla trevligt på träffarna där. Härlig stämning liksom.

Jag var sjukt effektiv i söndags. Men jag får betala för det idag... Jag sågade och klöv fem kubik ved. Låter inte mycket. Är inte mycket heller. Men om man bara kör motorsåg en gång per år så vill jag lova att det gör ont från röven och ut i fingerspetsarna sen. SJUK träningsvärk.
Jag han även städa ur bilen och borsta både Himla och Raja. Klapp på axeln!

Halv nio och jag vill sova...och äta. Hungrig. Skit svårt att undvika kvällsfika tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0