Nytt läge.

Idag är jag trött. Var länge sen nu som jag var riktigt trött men idag är jag det.
Min och Annas desperate kväll drog över tiden och jag åkte hem halv tolv. Givetvis kände jag av halsontet mer än vanligt i morse och Fanny fis var till och med hon lite tussig. Berodde dock inte på att jag la mig halv tolv för hennes del.
Man märker på henne när hon börjar bli risig, inte bara genom att snoret rinner och att hon bara kan väsa på morgonen, utan det att hon ska ha med sig en nalle på dagis. Igår hade hon med favorit nallen, som pappa inte tog med hem, så idag blev det en annan nalle. Tror till och med den är med på frukost. =)
Hoppas hon håller sig frisk till helgen iaf. Jag har MYCKET att stå i på jobbet nämligen. Till helgen kan vi bli förkylda, då kan vi ta det lugnt.

Till helgen flyttar Thomas oxå.
Japp, vi ska flytta isär. Åååååhhh, kanske ni tänker nu, men nej. Det är inte så. Vi har bestämt och kommit överens om det tillsammans. Det blir bäst vi gör det nu innan vi blir riktigt osams.
Vi klickar inte riktigt längre helt enkelt. Och hur tråkigt det än är att man inte kommer att fortsätta bo ihop så känns det bra. Det kommer bli en rejäl omställning med fisen varannan vecka osv, men det känns bra ändå. Man kan inte vara tillsammans bara för hennes skull heller, det är ju inte rätt. Den dåliga stämningen har inte gått att missa den sista tiden hemma, och det dröjer inte förrän hon känner av den oxå.
Så han flyttar till ett hus i Mosätt(??!!) i helgen.
Ja jag vet, Mosätt. Men det blir kanon. Tomt, trädgård med gunga och sandlåda, hundgård osv. Blir skitbra.
Jag bor kvar i huset i Sveg.
Nu får vi se hur bra jag är på att vara ensam...Inte speciellt misstänker jag. Alldeles för social för det.
Bered er på jobbiga eftermiddagshäng mina vänner. =)

Nu ska jag göra ett ryck till sen ska jag iväg på kundbesök!

Ha en bra dag!
//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju klart att folk runt omkring dig tänker åhhh.. Dom tycker de är synd-vilket du förstår- men de som ändå spelar roll i det här är att både du och Thomas mår bra i att göra de här beslutet. Jag kan oxå väl förstå att Fanny inte skulle gilla att behöva ha föräldrar som bara bråkar- trust me I know all about it- Och för eran del så är de inte heller kul att bara bråka med varandra.

Iaf så hoppas jag att de kommer gå bra för er med allt som måste fixas!

Ta hand om dig.

2012-05-11 @ 13:53:53
URL: http://jumpshigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0