Inget ämne.

I natt var ingen bra natt. Klockan tolv i natt var fisen pigg efter allt hostande och bestämde sig för att kliva upp. HEJ! Hör jag när jag öppnar dörren. Då fick hon vara i min säng och greja på medan jag försökte halvsova...Gick så där.
Så efter en timme, runt ett alltså, la jag henne i sin säng igen och hon somnade direkt. Men klockan sex i morse så var det morgon. Och inte så att hon kunde ligga och mysa och ta det lugnt, utan det var morgon. Kliva upp och leka alltså. Behöver jag säga tt jag inte var redo för det. Av princip så vägrade jag kliva upp förrän efter klockan sju. Tröttare än fan själv och på riktigt dåligt humör.
Det gick om sig efter en cykeltur runt sveg kvart över nio. Men nu är jag riktigt riktigt trött. Jag blir förstörd utan sömn, alltså trasig som människa. Hoppas verkligen hon sover hela natten och hela morgonen idag.

Imorgon blir en lugn dag. Idag skulle väl egentligen varit lugnare för fisens skull kanske. Vi har fikat hos Viveca, varit till Herrö och hälsat på farmor och ätit middag hos anna och björn. Men jag menar middag måste man ju äta iaf. Och gillat med Bjönr supergoda egna marinad är aldrig fel.
Men imorgon som sagt. Jag ska på loppis i Ulvkälla that´s it! Sen blir vi hemma!! Inget kul å bus imorgon. Lugnt och ro tänkte jag försöka ge mig på.

Jävla tur det inte är nå bra på tv ikväll för så fort mitt frökex är klart i ugnen så ska jag gå och lägga mig. Så har jag tänkt varje kväll nu men inte somnat innan halv tolv en kväll..

Hoppas att fisen blir pigg snabbt nu. Jag vill inte vabba i veckan. Men jag lämnar inte lillskruttan på dagis om hon inte är pigg. Tur man har flexibelt jobb och kan göra mycket hemmifrån.

Go natt!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0