Grym helg!

Underbara värme, välkommen!!
Det är så härligt att jag inte ens mår dåligt av att sitta på kontoret på eftermiddagarna eller i bilen. Man blir bara glad av sol och värme helt enkelt.

I morgon åker vi till Stockholm. Eller ännu längre ner faktiskt. Jaktlaget ska på Swedish gamefair i helgen. Vi ska bo hos Leffe. Kommer bli skit kul! Super taggad. Vi har vansinnigt roligt ihop mitt jaktlag. =)

Så idag har jag jobbat som en idiot för att få ihop det som har lagt sig på hög under veckan. Det har trängt sig saker före precis varje dag den här veckan. Mycket irritersamt. Men det är saker jag inte har kunnat skjuta på så då är det något annat som fått hamna ikläm. Men nu är det check på det mesta.

Nu ska jag hem och njuta av värmen med fisen och hundarna. Sen ska jag packa åt mig och åt Fanny. Hon ska ju vara med pappa i helgen, så jag ska slänga ihop en liten klädpåse med sommar saker. Solen ska ju hålla i sig som det ser ut. Gilla!!

Trevlig helg säger jag redan nu!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0