Billy!

Ännu en vecka har runnit förbi, men den har inte gått lika fort som vanligt. Jag har nämligen varit sjukt trött och allt har gått trögt. Det är nog första gången på ett halvår som det inte gått smidigt på jobbet och det påverkat mig negativt.
Men på måndag ska jag komma på jobbet med massa ny energi hade jag tänkt.
Jag ska ju även jobba lite på söndag. Staffare ska ha maskinuppvisning i Sunsätt hos Roffa och då ska vi vara där och träffa lite skogsfolk.
Sånt är alltid kul, även om jag ska erkänna att jag hade glömt bort det tills i förrgår och hade annat planerat för söndagen...men men.
Jag hade även massa to do saker planerade för övriga helgen, men jag tror jag få lägga ner allting. Annars hinner jag inte umgås med min egen familj ett dugg, och det är inte ok. Ett måste har jag och det är att sätta om alla blommor hemma och det ska jag göra IDAG!
Jag rensade garderoben igår. Väldigt befriande faktiskt! Ska lämna in fem par jeans på eken och se om jag får dom sålda. Snygga jeans som jag helt enkelt är för fet för.

Billy verkar trivas bra hemma hos oss iaf. Hundvalpen vi hämtade för en vecka sen alltså. Himla tycker inte att han är lika äcklig längre så nu går det bra. Men i och med att han känner sig hemma nu så blir det mer och mer bus. Men han är duktig som fan faktiskt. Han har bara kissat inne tre gånger på en vecka, och det är vårat fel. Han gnäller nämligen när han vill ut och hör man inte det får man skylla sig själv.
Och sen är vi benhårda på att det inte är bus inomhus. Så det blir många stunder ute nu för att han ska få ruscha av sig rejält. Vägrar ha två hundar som härjar inomhus.
Fanny och Billy går oxå ihop. Fanny är snäll med Billy och Billy är snäll med Fanny. Han brukar tugga på hennes händer när han är bussjuk eftersom dom är i så lagom höjd, men Fanny är ju inte den som inte säger ifrån som tur är. Hon puttar bort honom eller så skriker hon tills han flyttar på sig. =) Och han verkar fatta att det inte är ok.



Här är han, go killen våran! Länsterhöjdens Roy (Billy)



Ja, lite nördigt kanske, men det är faktiskt det här jag jobbar med och jag älskart!



Se så fint det blir! Tyvärr är det inte mitt köp det där utan P-Os.

Trevlig helg på er!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0