Snart så.

Nu närmar det sig semester. Jag börjar bli färdig med min "att göra innan semestern lista" på jobbet, känns bra!

Solen sken precis. Kändes konstigt nästan. Såg ingenting och blev alldeles svettig. En av åkarna jag pratade med nyss han saknade vintern för då var det ju iaf ljust på dagarna.. Nog för att det är lite tråkigt men vinter igen...nej tack!

Idag har jag bestämt mig för att åstadkomma massor hemma när jag slutar. Storstäda Fannys rum, springa och baka.
Fast vi börjar med springturen så Billy håller sig cool sen när jag ska städa.
Ska ge mig på och klippa hans klor oxå. Han har blivit jätterädd om framtassarna och jag kan för mitt liv inte begripa varför. Jag har aldrig klippt dom för kort så att han skrikit till. Men jag ska göra det efter springturen när han är trött och sen tog jag fram ett gäng köttbullar som gotta när han är duktig. =)

Thomas kom förbi precis och tog mitt kort. Han har åkt från Mosätt för att handla men inte tagit med det enda han behöver, plånboken... Smart...
Jag hade hoppats på att fisen skulle vara med så jag fick en gopuss och en kram, men hon låg hemma och sov. Inte själv, Erik och Malin var där.

Installerade min HDbox till tv'n igår. Blir ju viss skillnad med HD kvalitet måste jag säga. Och så är dom fräck och lägger till några extra kanaler den första månaden oxå. Dom du redan valt bort en gång, bara för att du ska bli extra sugen att köpa dom sen...
Kan säga att National Geographic i HD var ganska så mäktig.
Synd bara att jag inte får till ljudet... Thomas lämnade allt ljud till tv'n när han flyttade med jag har inte lyckats koppla in det. Och det är så jävla störigt för det handlar om TVÅ kablar som ska in i runda hål och sånna finns det tre stycken att välja på. Måste ha missat något viktigt känner jag.

Nä, några samtal till sen gör jag slut på den här jobbdagen.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0