Skynda skynda

Nu är det mycket. Väldigt mycket, och samtidigt får jag skitlite gjort!
Semestern har börjat åt folk och åt dom den inte har börjat än är häcken full. Vilket resulterar i att INGEN har tid att svara i telefon osv. Så de sakerna som står på min to do lista har stått så i tre dagar nu... Börjar bli måttligt irriterad.
Därför har jag tid att blogga mitt på dagen idag...

Det rullar iaf på. Sommaren är här, även om det rent vädermässigt inte är någon kanon sommar. Men vad fan gör det?! Det är sommar. Shorts, lite värme och en kall öl. Kung!
Även om jag ser mer och mer för varje dag hur min sommar försvinner i massa planer och saker jag vill hinna med. Är bara att inse att jag inte hinner hälften ens och tagga ner.
Jag har iaf tre saker jag och fisen ska hitta på. Orsa Björnpark, Jamtli och en sväng till Söderhamn för lite bad i havet. Sen ska vi ta det jävligt lugnt, mys aktiviteter i det förhoppningsvis underbara semestervädret som kommer lagom till min semester.
Som förresten är min första betalda semester någonsin!! Det ska firas!

I helgen är det Björnfest och trevligheter. Till exempel klassträff! Kommer bli superkul. Tyvärr tror jag att det är många som inte kommer... Men det blir nog jävligt kul ändå. Så på lördag lär det ju bli utgång.
Shit, minns knappt hut man går ut... Måste bestämma vad jag ska ha på mig ikväll tror jag.

Sitter och väntar på ett aviserings sms nu. Jag tog och beställde nya skor i förrgår. Dags för ett par nya Ed Hardy att slita på. De jag hade förra året nötte jag så hårt att jag faktiskt inte ens kunde ha dom en dag den här säsongen..
Knallröda är dom. As snygga skulle jag villja säga.
Allmänt shoppingsugen fatiskt... Håller på att sparar lite nu så jag ska ge mig iväg på en sväng på semestern och shoppa. Garderoben är rent av patetisk.

Inneboende har jag skaffat oxå. Den bästa skulle jag vilja påstå. Cattis! Inget bråk inget tjafs om någonting. Vi delar på allt, som syskon.
Och tack vare att hon sover hos mig större delen av veckan så har jag fått möjlighet att faktiskt ge mig ut och springa på kvällarna. Riktigt skönt. Och vi försöker utesluta kolhydrater så mycket vi kan. Nu ska det ske en förändring. Och så tog vi och beställde en rockring. En sån som vägen 1,5 kilo och är knölig på insidan. Nu ska vi skaffa oss midjor oxå. =) Såg på "du är vad du äter" och Anna Skipper gav bort en sån då. Såg ju skit kul ut, och det bara måste ta på rygg och mage att rocka med en sådan. Ska bli kul att prova. Den landar nog imorgon.

Nä, nu ska jag göra ett nytt försök och ringa alla jag vill ha tag på en gång till. Sen blir det fan lunch. En proteindrink alltså!

Ha de!!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0