Kung helg!

Vilken helg!
Jag har inte björnfestat så här på många år vill jag lova.
Fredgan blev det utgång på helt oplanerat med Sara. Hon kom och drack lite vin på eftermiddagen och det slutade med en sväng på ön.
Vi var in och röjde lite på undomsdiscot, blev raggade på och sen var vi nöjda. =)
Sen i lördags var det tungt och jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle komma igång och ta mig iväg på klassträff. Men jorå, det gick. Och vilken tur att jag gjorde det. Riktigt kul att träffa gamla kompisar igen. Vissa har man ju inte sett på flera år!
Middagen på mysen var oxå bra och sen drog vi på lite fest hos Martina, det var FF där.
Och sen ön! Jag har nog aldrig tyckt det varit så roligt att dansa som i helgen.
Jag blev helt galen och bara röjde! Det var så skönt! Sen hur jag såg ut...det var en helt annan fråga, och jag bryr mig inte så mycket heller. Det var bara asroligt!

Nu är det sista jobbveckan innan semestern. Och jag är glad att jag inte har första semesterveckan den här veckan...
Och ja, alla gnäller om att alla gnäller om vädret på fejjan osv, men va faan! Kan man göra annat! Jag SPYR snart på allt regn! Det är så sjukt värdelöst så det är inte sant. Och nu är det inte bara lite regn heller, det är klassat som naturkatastrof i delar av södra Sverige och vägar stängs av lite här och vad pga höga vattenflöden. INTE OK! Så jag tycker att det är helt ok att gnälla om det här jävla skitvädret, för som det känns så kommer det tyvärr vara den här sommarens stora snackis. Hur sommaren regnade bort...
MEN, man får fokusera på något annat och försöka hitta på så mycket aktiviteter som möjligt inomhus.

Fisen är hos Thomas hela veckan... Jag har redan abstinens... Tror jag måste åka dit ikväll en sväng och kramas lite.
Vansinnigt tyst hemma och inget att göra. Behöver ju knappt handla ju.
Men jag ska ta hem Billy en sväng tror jag. Ha honom i några dagar och bara öpyssla om honom. Himla får bli sommarhund hos mamma och pappa under de dagarna eftersom hon blir knäpp i huvet när Billy är med. Avundsjuk så det är fan inte sant.

Undra om jag ska köpa ett paraply idag. Har funderat på det länge nu...känns som det kan vara dags nu.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0