Det värsta jag vet..

Nu måste jag få gnälla och ömka mig, högljuddt här på bloggen inför er som läser.

Men när man blir ensam och inte är van det eller tycker det är riktigt kul egentligen så har man alldeles för mycket tid att tänka. Grubbla och försöka förstå saker man aldrig kommer att begripa sig på.
Det senaste som florerat i huvudet är hur man ser på sig själv. Hur uppfattas man av andra, hur låter jag när jag pratar egentligen, hur uttrycker jag mig osv.
Jag skulle vilja stå vid sidan av en dag och bara observera.
Skulle man bli chockad? Vad tycker folk om en egentligen?!
Man vill ju gärna tro att man gör det mesta rätt och riktigt med rätt syn på allt. Sen tycker ju iaf jag att jag är vettig och har så pass självinsikt att jag även vet att jag inte är felfri. Jag gör fel, uttrycker mig som ett arsle ibland, blir onödigt arg för små saker osv. Men jag kan erkänna det, jag vet det! Och alla är vi ju olika eller hur?

Därför HATAR jag människor som tror dom är helt jävla felfria! Dom kan tamefan allt liiiite bättre än andra och deras argument är den enda vägen.
Dom ser inget annat än sig själv egentligen, för dom är i sina egna ögon bäst. Sånna människor märker inte när andra männsikor gör snälla saker. Dom uppskattar inte heller snälla saker för det finns alltid någon som skulle kunna göras bättre.
Dessa människor får mig att vilja spy! Och dom gör mig vansinnigt förbannad.

Min dag sänktes helt idag runt halv två pga en sån människa.
Skaffa dig självinsikt och inse att du inte är så jävla mycket bättre än alla andra! Och lär dig lyyyyyyyssna!!!!

Så, nu har jag fått det ur mig oxå. Ville bara att alla skulle veta det!
Nu fick jag lusta att nät shoppa!

//M

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahhahahahahahahahahaahhaahaha!!!

2012-07-15 @ 22:18:04
Postat av: Anonym

Joorå såatt vahettere!

2012-07-19 @ 21:59:02
URL: http://cattishjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0