Kortdag!

Idag kör jag kortdag på jobbet.
Jag hade några akuta saker jag var tvungen att göra idag, men det blir fram till lunch bara, sen hämtar jag fisen på dagis och åker hem.

Helgen var väldigt skön. Vi tog dagarna som dom kom hela familjen och var ute hela dagarna i det fina vädret. Så jag har nu fått årets första riktiga solbränna! Underbart!
Imorgon är det ju helg igen med ledigt och jag vet inte riktigt vad jag och fisen ska hitta på. Thomas jobbar som vanligt trots röd dag. Hoppas solen skiner så vi kan vara ute med hundarna och njuta av solen hela dagen iaf.

Jag sitter och väntar på den här jävla banken som ska höra av sig någon gång så man vet vad man kan sätta fart med. Jag MÅSTE upp med ett staket runt tomten i år! MÅSTE verkligen. Fanny ska ju prompt prova gå ner för den branta slänten HELA tiden. Jag vill inte ens föreställa mig hur illa hon kan slå sig om hon stupar nerför där..

Finns det någon barnvänlig majbrasa någonstans då? Någon som inte tänds tre timmar efter att fisen lagt sig. Hade varit så kul att ta med henne ut och titta, men hon är svår att hålla vaken längre än sju. Eller det är klart det går, men hon blir så jäkla trött dagarna efter. Precis som mor sin. Och i natt hostade hon och snorade lite imorse så nu är det ännu viktigare att hon sover mycket.
Ska ta en tidig kvällspromenad med hundarna iaf så inte Billy bus blir rädd för fyrverkerierna...

Trevlig valborg!
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0